surfschool foto

De leukste Schooluitjes zijn bij ons op het strand

Surfen, strandavonturen, feestjes… Hier is van alles te doen.

Benieuwd? Bekijk onze site, of vraag meteen een offerte aan.

"Een dag vol actie, samenwerking en een smakelijke afsluiting! Bij surfschool Senang beleefden we een onvergetelijk schooluitje met expeditie, surfen en een heerlijke BBQ"

Peter Newgent

Wat is er bij ons te doen?

Surfles scholen

Surfen

Senang organiseert al jaren geheel verzorgde, leuke, recreatieve en sportieve schooldagen aan het strand van Hoek van Holland. Wij zorgen ervoor dat de kids net zo enthousiast worden van surfen als wij! Het wordt sowieso een super dag!

Prijs: vanaf €12,50- p.p.

IMG-20220520-WA0021

Expeditie Robinson

We kennen de Expeditie allemaal van televisie. Je zult vast een keer gezegd hebben: “Ik zou best een keer mee willen doen met Expeditie Robinson” Dit kan nu door middel van verschillende competitieve spelvormen in een Robinson jasje.

Prijs: vanaf €12,50 p.p.

pexels-pavel-danilyuk-7590935

Boulderen

Boulderen op het strand, waar anders dan in Hoek van Holland! Strand Rechtestraat heeft een eigen boulderwand waar we met de kids kunnen klimmen en klauteren. Een leuke uitdagende activiteit die ook in combinatie met anderen activiteiten mogelijk is. Geïnteresseerd? Maak een reservering of neem contact op.

Prijs: vanaf €7,50 p.p.

archery attack ab

Archery Attack

Archery Attack is een combinatie van boogschieten, paintball en trefbal. Het is een actieve teamsport waarbij je gewapend met een handboog en speciale rubber-pijlen (pijlen met een zachte rubberen ‘punt’) de strijd aangaat met elkaar…

Prijs: vanaf €10,- p.p.

bedrijfsuitje barbeque senang hoek van holland

BBQ & Lunch

Wij bieden diverse lunch- en dinerarrangementen aan voor scholen, van low-budget tot volledig verzorgde BBQ’s. Bij Senang is alles mogelijk, en we staan altijd open voor overleg om aan uw wensen te voldoen!

Over Senang

Sinds 2008 te vinden aan het strand in Hoek van Holland, een plek waar wij jou vol passie kennis laten maken met surfen. En inmiddels doen wij zoveel meer dan surfen! Je kan bij ons terecht voor een geheel verzorgde gezellige dag, en het allerbelangrijkste: Lekker relaxt én toegankelijk! Het strand is van iedereen, dus wij vinden dat good times voor ieders budget mogelijk moet zijn! Onze crew bestaat uit enthousiaste locals uit het Westland die de golven het beste kennen en jou graag verwelkomen in ons stukje paradijs!

Vragen?

Als er iets nog niet duidelijk is, of je wilt nog specifieke dingen aanvragen; klik dan op de knop hieronder.